news-background
news-background

تاریخ پخش See How They Run  سرشا رونان و سم راک‌ول؛ Top Gun: Maverick پرفروش‌ترین فیلم نیمه اول سال ۲۰۲۲

«تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) پارامونت با ۴۰۱.۸ میلیون دلار، به پرفروش‌ترین فیلم نیمه اول سال ۲۰۲۲ و دومین فیلم پرفروش دوران پاندمی پس از «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) با ۸۰۴.۷ میلیون دلار در ایالات متحده شد.

این دنباله این هفته از رکورد ۳۹۸.۷ میلیون دلاری «دکتر استرنج ۲» (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) مارول و دیزنی گذر کرد که خود از رکورد ۳۶۹.۳ میلیون دلاری «بتمن» (The Batman) عبور کرده و پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۲ در آمریکا لقب گرفته بود.

فیلم «قلمرو دنیای ژوراسیک» (Jurassic World Dominion) یونیورسال و امبلین دوشنبه این هفته به فروش چهار روزه ۱۵۷.۷ میلیون دلاری در آمریکای شمالی رسید. انتظار می‌رود این دنباله به کارگردانی «کالین ترورو» در هفته دوم ۵۸ درصد کاهش فروش را ثبت کند و پایین‌تر از «لایت‌یر» (Lightyear) پیکسار و دیزنی با فروش احتمالی ۶۱ میلیون دلاری قرار بگیرد.

استودیوی سرچ‌لایت این هفته اعلام کرد که فیلم «ببین چگونه فرار می‌کنند» (See How They Run) به کارگردانی «تام جرج» و بازی «سرشا رونان» و «سم راک‌ول» را ۳۰ سپتامبر اکران می‌کند. «مارک چپل» نویسنده فیلمنامه اریجینال این فیلم بوده است.

داستان فیلم در دهه ۱۹۵۰ لندن روی می‌دهد جایی که یک تهیه‌کننده فیلم هالیوود قصد دارد یک تئاتر محبوب «وست اند» را به فیلم تبدیل کند. وقتی که اعضای تولید فیلم به قتل می‌رسند، یک کارآگاه خسته از زندگی با بازی راک‌ول و دستیار جوانش با بازی رونان خود را در یک معمای قتل عجیب گرفتار می‌بینند. «آدرین برودی» نقش «لئو کوپرنیک» را بازی می‌کند که یک کارگردان هالیوودی است.

علاوه بر این، استودیوهای قرن بیستم و نیو ریجنسی اعلام کردند که فیلم علمی-تخیلی «عشق واقعی» (True Love) به کارگردانی «گرث ادوارد» را ۶ اکتبر ۲۰۲۳ روی پرده می‌برند. جزئیاتی از داستان فیلم فاش نشده اما «کن واتانابه»، «جان دیوید واشینگتن»، «جما چان»، و «الیسون جنی» در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید